6.4.2024
Úspěch v marketingu je podmíněný neustálým sledováním a také zkoušením trendů a novinek v oblasti komunikace. Proto jsme rozšířili náš veletržní tým o jednoho člena, kterým je digitální dvojče generálního ředitele ABF, a.
Úspěch v marketingu je podmíněný neustálým sledováním a také zkoušením trendů a novinek v oblasti komunikace. Proto jsme rozšířili náš veletržní tým o jednoho člena, kterým je digitální dvojče generálního ředitele ABF, a.s. Martina Františka Přívětivého vytvořené pomocí AI.
V čem je takzvaný avatar v marketingu přínosem? Dokáže hovořit téměř všemi světovými jazyky a pohodlně tak komunikovat i s našimi obchodními partnery ze všech koutů světa. Umí zaskočit za svou „originální předlohu“ a okomentovat kdykoliv jakékoliv téma, když je pan ředitel zrovna časově vytížen nebo nepřítomen. Veškeré důležité informace tak budou dostupné okamžitě a na většině našich online kanálů.
Jeho první zakázkou byla pozvánka na dubnový veletržní souběh FOR PETS, FOR BEAUTY a FOR KIDS. Stejně jako každý nový člen týmu také náš avatar se musí učit a sžívat se s veletržním světem. Věříme, že bude pomocníkem v naší snaze přinést partnerům i návštěvníkům ještě komfortnější a rychlejší informace, které o našich akcích potřebují.
Držte mu palce!